1 December 2005

Hi..

Hi.. all.
aku nak citer pasal diri aku.. pejalanan hdup aku.. aku nak jadik seorang insan yang tak tipikal.. tapi nampaknya aku masih lagi berada dalam lingkungan ke-tipikal-an seorang manusia..
skang kalu ikut jam tangan aku pakai... dah menunjukkan pukul doblas lima minit tengahari..(12:05 noon).. perut aku dah lapa... padahal aku dah makan breakfast..

ok...
Masa ujung minggu aritu start (26 November) sampai (29 November) 2005... berlangsung satu mesyuarat diperingkat menteri-menteri perdagangan ASEAN... mesyuarat tu dah siri ke 7... (7TH ASEAN-Mekong Basin Development Cooperation, AMBDC).... aku telah ditugaskan oleh Ministry of International Trade and Industry, Malaysia, MITI (aku pegawai kat sini la).... untuk menjadi seorang pegawai perhubungan (Liason Officer, LO)... kepada Delegate atau perwakilan negara-negara anggota.... keja aku senang jer sebenarnya.. nak kena layan kehendak perwakilan tu lah.. so, kira kata aku kena duty 24 jam... hak hak hak... letih kan?

walau bagaimana pun, kena buat kerana itu adalah arahan negara kan?.. ..



Mesyuarat tu berlangsung di Hotel Mandarin Oriental Kuala LUmpur... dan aku pulak ditugaskan sebagai LO untuk negara The Philipines..
wakil negara itu adalah Mr. Luis D. Cruz, Charge D'Affaires dan pembantu dia Mr. Antonio D. Morales, Minister and Consul, Embassy of The Phillipines...... mudah citer.. Alhamdulillah.. berjaya menyelesaikan tugas tu.... ..
negara-negara lain yang menghantar wakil adalah negara Vietnam, Laos PDR, Thailand, China, Korea, Japan, Asean Development Bank, United Nations Development Programme, Cambodia, Singapore, Indonesia, Malaysia, Myanmar, Brunei and Asean Secretariat.....





some of the pictures taken i'll share with u guys... bye

No comments: